شرایط و قوانین سایت

قوانین و شرایط وب سایت geofars.com

آپلودفایل

۱ – آپلود ( بارگذاری ) هرگونه فایل دراین سایت تنها به منظور اشتراک بین کاربران ، فروش ، یا آگاهی مدیریت سایت می باشد .
۲ – مطابق فرم ارسال فایل فیلدهای شرطی متضمن قبول شرایط از جانب کاربر است .
۳ – ارسال هرگونه تصاویر خیراخلاقی ممنوع است و پیگرد دارد .
۴ – آپلود فایل هایی که برای فروش صورت گیرد از قوانین فروشگاه تبعیت می کند ( رجوع به بخش فروش )
۵ – تمام فایل ها و آرشیو های ارسالی بررسی می گردند تا حقوق مالکیت فردی یا قانونی اشخاص حقیقی یا حقوقی پایمال نگردد .
۶ – هرگونه ادعای مالکیت نسبت به یک یا بخشی از فایل های ارسال شده از سوی افراد یا سازمانها ، (درصورت اثبات ادعا) از سایت حذف می شود .
۷ – توضیحات کاربر ارسال کننده فایل می بایست با محتویات آپلود شده مطابقت داشته باشد درصورت عدم تطابق با محتویات فایل مدیریت سایت مجاز به تغییر محتویات مطابق آنچه ارسال شده است خواهد بود .
توجه : دقت فرمایید فایل هایی که برای فروش در فروشگاه آپلود می شوند حتما از شرایط و مقررات فروش فایل در منوی فروشگاه صفحه اصلی آگاه شوید .

دانلود فایل

۱ – فایل هایی که برای دانلود رایگان دراین سایت قرار داده می شوند قبلا توسط مدیریت سایت چک شده اند .
۲ – تمامی فایل های رقومی ( شیپ فایل ) که محتوای اطلاعات مکانی با زبان فارسی داشته باشند به صورت یونیکد شده ( utf8) می باشند .
۳ – هرگونه فایل دریافتی از سایر سازمانها یا سایت ها مسئولیتی از بابت دقت یا مستند بودن اطلاعات برعهده ما نخواهد بود .
۴ – دانلود فایل های غیر رایگان ازطریق ثبت نام کاربری و خرید از فروشگاه صورت می گیرد . ( شرایط فروشگاه مطالعه گردد)
۵ – درصورت وجود هرگونه مشکل با لینک های دانلود با ما تماس بگیرید .

خرید و فروش

۱ – تمامی افراد، شرکت ها ، سازمانها که مایل به خرید و فروش کالا یا فایل مرتبط با حرفه نقشه برداری می باشند می توانند درصورت ثبت نام و عضویت و قبول شرایط در این سایت اقدام به فروش یا خرید کنند .
۲ – کالای های مرتبط با فروشگاه کاربران شامل این اقلام می شود : لوازم و تجهیزات نقشه برداری ، نرم افزار ، اپلیکیشن ، کتاب ، نقشه چاپی ، پروژه های تفصیلی یا تحقیقاتی ، فیلم آموزشی ، فایل های مجازی با پسوندهای مختلف دیجیتال ،
نقشه سه بعدی ، جزوه آموزشی ، عکس و سایر موارد مشابه ( نو و کارکرده ) .
۳ – روش فروشگاه ما به صورت فروشگاه مجازی توسط خود کاربران است و فروش با تضمین استرداد وجه پس از تایید خریدار صورت می گیرد . به این شکل که وجه پرداختی خریدار فقط زمانی به حساب فروشنده واریز می شود که کالای فروخته شده توسط خریدار دریافت و تایید شده باشد .
و فروشگاه این سایت مطابق عرف و قبول کاربران ( طبق توافقنامه کاربری ) درصدی که تعیین شده است بابت این معامله از حساب کسر می کند . بنابر این بدون دخالت فیزیکی سایت درارسال کالا شما می توانید به صورت مستقل معاملات و مبادلات تجاری انجام دهید .
۴ – برخلاف برخی وب سایت ها آدرس و نشانی فروشنده و خریدار دردسترس هردوطرف است ، و ضمانت اجرایی وجه شما و کالای قابل فروش فقط از طریق معامله در این سایت خواهد بود . بنابر این شما به راحتی می توانید پس از توافق با یکدیگر معامله کالا را انجام دهید و با خیال راحت پول خود را ازفروش دریافت کنید . ( هرگونه خرید وفروش خارج از سیستم فروشگاهی این سایت مسئولیتی بر عهده ما نخواهد داشت ) .

ارسال نوشته و عکس

۱ – کاربران و علاقه مندانی که مایلند برای ما نوشته یا عکس ارسال کنند از طریق ثبت نام کاربری می توانند در حوزه های زیر فعالیت کنند :
محیط زیست ، تخریب جنگل ها و طبیعت کوهستان ، کوهنوردی ، طبیعت ایران ، حیات وحش ، گزارش های مختلف مردمی از تخلفات در محیط زیست کشور ، نقشه برداری ، آموزش نرم افزار و معرفی ، کروکی و مسیر صعود ، گزارش برنامه کوهنوردی ، برنامه های اجرا شده خاص ماجراجویانه .
۲ – درصورتیکه قادر به تایپ یا ارسال مطالب درسایت نیستید ، فایل یا مطلب خودرا ازبه صورت فایل متنی ارسال کنید با عنوان و توضیحات کافی .

error: Content is protected !!
Scroll to Top